Remarketing

Remarketing pozwala Ci dotrzeć do użytkowników, którzy odwiedzali już Twoją witrynę i kierować do nich trafne reklamy w sieci oraz w wyszukiwarce Google. W ten sposób możesz na przykład wyświetlać reklamy potencjalnym klientom, którzy byli już w Twojej witrynie, ale niczego nie kupili. Możesz nawet kierować do nich specjalne komunikaty i oferty zachęcające do powrotu do Twojej witryny i zrobienia zakupów

 

Za pomocą remarketingu możesz dopasować komunikat do odpowiednich użytkowników i pokazać im go we właściwym czasie. Jak to zrobić? Po prostu dodaj fragment kodu (tag remarketingowy) do wszystkich stron witryny. Następnie użytkownicy odwiedzający witrynę zostaną umieszczeni na listach remarketingowych. Możesz dotrzeć do nich później, gdy przeglądają oni inne strony internetowe lub korzystają z wyszukiwarki Google.

 

Z remarketingu możesz korzystać na wiele sposobów, w zależności od rodzaju posiadanej strony, Twoich celów biznesowych oraz typu kampanii.

  • Przykładowe Prace
  • Strony internetowe
  • Logotypy
  • Banery
  • Wizualizacje 3D
  • Druk